• (Android) Bloons TD Battles κωδικοί απεριόριστοι όλοι

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bloons TD Battles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bloons TD Battles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ κωδικοί απεριόριστοι όλοι ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bloons TD Battles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι και ένα υπέροχο παιχνίδι. Η εταιρεία κάνει πολλά καλά παιχνίδια αλλά εγώ έδωσα 2 αστέρια για έναν λόγο. Έχω αγοράσει πρόσβαση σε μέλη του κλαμπ, αλλά δεν μπορώ να δημιουργήσω ή να συμμετάσχω σε τουρνουά άλλων ανθρώπων. Οι αρένες και τα τουρνουά συλλόγων είναι τα αγαπημένα μου πράγματα σχετικά με την πρόσβαση των μελών του κλαμπ. Είναι κρίμα που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε ένα από αυτά. Παρακαλώ βοηθήστε!

    Xaker

    Τόσο ενοχλητικό όταν θέλεις να παίξεις ένα κανονικό παιχνίδι και να στείλεις μπαλόνια, τότε σε σκοτώνουν insta με ένα moab. Αφαιρέστε τα moabs είναι πραγματικά ενοχλητικό. Παίζω αυτό το παιχνίδι εδώ και 4 χρόνια και μου αρέσει, αλλά αρχίζει να γίνεται πολύ ενοχλητικό όταν προσπαθείς να παίξεις και να διασκεδάσεις, τότε κάποιος στέλνει ένα moab ενώ είσαι ακόμα στο στήσιμο. ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΣΤΕΛΛΕΜΕΝΑ MOAB ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ

    Πολυ καλο παιχνιδι! Υπαρχει ενα ελατωμα στο χειρισμο εχω την ενυπωση πως το αντιστοιχω παιχνιδι στο appstore ειναι πιο ευκολο. Επισης πολλες φορες βλεπω διαφημισεις χωρις αποτελεσμα ενω εχω πατησει να μειωθει ο χρονος για τον τροχο ή για να παρω μεταλια.

    Πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι γενικά, υπάρχει ελάχιστη καθυστέρηση και μπορείτε να παίξετε πράγματα όπως μπαναζάνα ή mage boost που είναι πραγματικά διασκεδαστικό και απαιτεί πολλή ευφυΐα, είναι ένα παιχνίδι καθισμάτων στο τέλος αλλά πραγματικά διασκεδαστικό


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :